دانلود کتاب تاریخ بیهقی شرح دکتر خلیل خطیب رهبر متن اسکن شده

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:40

سلام
خدا خیرت بده که اینها را گذاشتی توی اینترنت.

سلام خواهش می کنم.

فاطمه چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 19:36 http://zirenamnamebaroon.blogfa.com

سلام
ممنون از زحماتتون

سلام خواهش می کنم.

م دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 10:18

کتاب
فرهنگ نمادها: اساطیر، رویاها، رسوم، ایماء و اشاره، اشکال و قوالب، چهره‌ها، رنگها، اعداد از ش‍ووال‍ی‍ه‌، ژان‌
و کتاب
فرهنگ غرایب: آیینها، اساطیر، رسوم، حرکات آیینی، اشیاء متبرک، کتابهای قدسی، اصطلاحات عرفانی از سودابه فضایلی را دارید؟

نه خیر متاسفانه در دسترس نیست.

م جمعه 2 مهر 1395 ساعت 20:36

سلام
من خیلی به وبلاگتان سر می زنم اما حیف که هر ماه فقط دو دفعه کتاب می ذارید.

سلام متاسفانه فرصت بسیار محدودی دارم.

milad جمعه 2 مهر 1395 ساعت 20:26

با سلام اگه میشه کتاب احسن التواریخ یا روضه الشفا رو قرار بدین اگه پاسخ بدین ممنون میشم با تشکر

سلام ان شاءالله در آینده اگر فرصتی دست بدهد.

milad جمعه 2 مهر 1395 ساعت 14:58

با سلام چرا جلد اول از نشر مهتاب نیست اما بقیه هست اگه پاسخ بدین ممنون میشم با تشکر

سلام از همان انتشارته بدون صفحۀ شناسنامه. جلد اولش از موسسۀ نور تهیه شده به همین جهت کیفیت اسکنش متفاوته.

نازنین پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 14:23

ببخشید فراموش کردم، لطفا کتاب تاریخ باستانی ایران، ریچارد فرای را نیز لطف کنید قرار دهید.

ایام هماره به کام

خواهش می کنم. متاسفانه در دسترس نیست.

نازنین پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 14:20

با سلام و احترام فراوان
از اینهمه لطف شما در قرار دادن کتاب های نایاب واقعا تشکر میکنم. زنده باشید و موفق.
لطفا اگر امکان دارد کتاب تاریخ اقتصاد دولت ساسانی، فرانتس آلتهایم و روت آلتهایم -اشتیل، ترجمه هوشنگ صادقی را نیز قرار دهید. من به این کتاب برای انجام پروژه تحقیقی ام بسیار نیازمندم.
با سپاس از شما

سلام خواهش می کنم. همچنین شما. متاسفانه منبع درخواستی شما در دسترس نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد