لینک کانال تلگرام وبلاگ فرهنگ و ادب ایرانی

https://t.me/farhangoadabeirani



دوستانی که مشکل جستجو در وبلاگ را دارند به انتهای ستون سمت راست بخش جستجو مراجعه فرمایند.

نظرات 19 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 16:07

سلام .
اقای دکتر در صورت امکان جلد دوم مرزبان نامه تصحیح محمد روشن هم بزارید.
با تشکر.

سلام در دسترس نیست.

مصطفی آرزومند سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 22:04

با سلام و عرض ادب.
از زحمات شما در عرصه ادب و علم بی نهایت سپاسگزارم و بابت استفاده فراوانی که از وبلاگ شما داشته ام، خود را مدیون شما می دانم. ضمن سپاس فراوان، جسارتا می خواستم درخواست کنم در صورت امکان، اگر کتابی درباره «تاریخ ذهنیت ها» در دسترس دارید، در وبلاگ بگذارید.
از خداوند بزرگ، توفیق روزافزونتان را خواستارم

سلام خواهش می کنم.

حسینی بیدگلی چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 20:05 http://http://mortezahosseini1350.mihanblog.com/

جناب آقای دکتر
سلام و خدا قوت
ممکنه فایل کتاب
مقایسه زبان حماسی و غنایی: با تکیه بر 'خسرو و شیرین' و 'اسکندرنامه' نظامی
از دکتر زهرا پارساپور
را هم روی سایت قرار بدهید.
ممنون و متشکر

سلام متاسفانه در دسترس نیست.

ساسان سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 23:28

سلام
مدتها بود دنبال کتاب شرح حال رجال سیاسی دکتر عاقلی بودم بالاخره اینجا پیدا کردم ممنونم . اگر ممکنه جلد سوم این کتاب رو هم بگذارید

سلام خواهش می کنم فعلا در دسترس نیست.

آرمان سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 22:06

با سلام و عرض ادب
آقای دکتر امکانش هست که جلد دوم داراب نامه طرسوسی را هم در سایت قرار بدهید
پیشاپیش سپاسگزارم

سلام در حال حاضر امکان پذیر نیست.

محمد پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 23:18

سلام خسته نباشید.
اقای دکتر در صورت امکان شرحی از تاریخ جهانگشا بزارید.
همچنین درباره شرح مثنوی دکتر استعلامی نظرتون چی هست من تازه خریدم برای درس مثنوی و هنوز ازش مطالعه نکردم .. با تشکر.

سلام خواهش می کنم. ان شاء الله در فرصت آتی حتما شرحی از جهانگشا در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت. به نظر من شرح علامه فروزانفر و در ادامه اون شرح مرحوم استاد دکتر شهیدی بهتر از شرح دکتر استعلامی هستش و در مرحله بعدی شرح نیکلسون و شرح گلپینارلی و انقروی و اکبرآبادی شروح خوبین. دکتر استعلامی هم برای تصحیح و شرح مثنوی زحمت کشیدند. به هر حال هر کسی نظر شخصی خودش رو داره شما هم هرجور که صلاح بدونید.

حسین چهارشنبه 28 شهریور 1397 ساعت 12:57

سلام.خسته نباشید...
با تشکر از تلاش های گرانقدر شما...
ممنون میشم اگر امکانش باشه،نسخه ی دیجیتال دایره المعارف هنر رویین پاکباز رو برای دانلود قرار بدین.
با تشکر

سلام خواهش می کنم متاسفانه در دسترس نیست.

سروش یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 01:20

با سلام و سپاس رمان «آزاده خانم و نویسنده اش» اثر دکتر براهنی را می خواستم. متاسفانه در کتاب فروشی های اینترنتی موجود نیست.

سلام متاسفانه در دسترس نیست.

morteza mirdoraghi جمعه 8 تیر 1397 ساعت 10:20

باسلام وخسته نباشید
جناب دکتر تاریخ عطاملک جوینی با شرح دکتر خاتمی دروبلاگ نیست - با احترام میردورقی

سلام زنده باشید ان شاء الله در اولین فرصتی که دست دهد افزوده خواهد شد.

روجا پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 13:04

با سلام و احترام
امکانش هست کتاب روزگاران دکتر زرین‌کوب رو بذارین؟
ممنونم

سلام متاسفانه در دسترس نیست.

محمد جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 20:28

با عرض سلام.
اقای دکتر در صورت امکان یه نسخه از تاریخ جهانگشای جوینی هم بزارید که شرح و توضیح داشته باشه.
ممنون.

سلام شرح دکتر خاتمی تو وبلاگ هست متاسفانه فعلا شرح دیگری در دسترس نیست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 23:33

با سلام
ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی شما می توانید کتاب اعتقادنامه مولانا خالد نقشبندی را برای دانلود قرار دهید

سلام خواهش می کنم متاسفانه در دسترس نیست.

[ بدون نام ] دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 23:33

با سلام و با تشکر از تلاش های گرانقدر شما
لطفا کتاب بحر الفوائد بنگاه نشر و ترجمه کتاب را برای دانلود قرار دهید
با تشکر

سلام خواهش می کنم متاسفانه در دسترس نیست.

حسین شنبه 25 آذر 1396 ساعت 08:28

سلام. دست مریزاد. بسیار عالی. یک دنیا ممنون. سلامت و برقرار باشید ان شاءالله

سلام خواهش می کنم زنده باشید.

یک دوست جمعه 24 آذر 1396 ساعت 00:50

درود بر شما ...
نوشتگاه شما بسیار پر بار بود .
گزینش کتاب ها، نشان از دانش شما در زمینه ی کتابشناسی است .
به شما فرخنده باد می گویم .
مرا بیش از پیش سپاسگزار خود خواهید کرد اگر مثنوی معنوی به تصحیح قوام الدین خرمشاهی را در وبلاگ خود بگذارید .
سپاس از مهرتان .

سلام خواهش می کنم متاسفانه در دسترس نیست.

شهریار مشکین دائم هشی شنبه 11 آذر 1396 ساعت 20:35

برای چندمین بار کیسۀ مشکین اشتیاقم را با اخلاصی نه در خورِ مرد مردستان ادب بازمی‌گشایم و بر دستان فرشته‌بال‌آسای آن جان نجیب بوسه می‌زنم.

سلام آقای دکتر خجالتمون ندید خیلی خیلی بزرگوارید زنده باشید‌ فدای وجود نازنینتان‌.

مانی یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 19:40

سلام، خیلی ممنونم بابت امکانی که برای من فراهم کردید تا از راه دور بتونم به این گنجینه‌ها دسترسی داشته باشم.
متاسفانه امکان خرید کتابها برای من وجود نداره وگرنه چه بهتر از اینکه با خریدشون کمک ناچیزی به فرهنگ بکنیم.
بی نهایت ممنون میشم اگر کتابهایی درباره ابوالعلا معری رو هم در کانال تلگرامتون بذارید، اگه ممکنه.
باز هم ممنونم

سلام خواهش می کنم.

محمد سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 20:38

سلام واقعا وبلاگ پر باری دارید در اصل تنها وبلاگی هست که سر میرنم.
دکتر اگر امکانش باشه کتاب چون سبوی تشنه رو هم برای دانلود بزارید.
حقیقتا این کتابایی که دانلود میکنم میخوام برای ارشد ادبیات امتحان بدم مثل سبک شناسی که گفتید امکان قرار دادنش نیست.
ممنون بابت تمام کتبی که میزارید حداقل برای من گنجینه ای بوده.

سلام خواهش می کنم متاسفانه فایل دیجیتالی اثر مذکور در دسترس نیست.

ابراهیم یکشنبه 9 مهر 1396 ساعت 08:26 http://@adabestan94

سلام جناب استاد
دست مریزاد
می خواستم از کار ارزنده ی شما تقدیر کنم.
سپاس سپاس

سلام خواهش می کنم زنده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد