دانلود کتاب شاهنامه فردوسی به نثر پارسی سره میترا مهرآبادی

به درخواست مولف و موسسه ی نور حذف گردید.
نظرات 3 + ارسال نظر
طهمورث سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 18:55

یعنی هر کتاب نابی که جای دیگه پیدا نمیشه رو شما میزاری. کارتون عالیه واقعا ممنونم از شما. قطعا شما انسان فرهیخته ای هستید. آرزو می کردم از نزدیک با شما آشنا بودم. درود بر شما

خواهش می کنم زنده باشید.

جلال الممالک یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 22:31

با سلام.
از گذاشتن لینک این کتاب به شدت از شما ممنون هستم.اصلا فکرش رو هم نمیکردم که این کتاب رو بتونم دانلود کنم.بسیار کار مفید و دوست داشتنی ای انجام دادید.
بسیار ممنونم.

سلام خواهش می کنم.

علیرضا منوچهری یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 05:01

سلام بر استاد عزیزم فایل دوم شاهنامه به نثر پارسی سره میترا مهرآبادی خراب است. استدعا دارد نسبت به رفع نقص اقدام بفرمایید . با سپاس و قدردانی

سلام خواهش می کنم. فایل دانلود ایرادی ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد